Bilişim Enstitüsünde, Birim Stratejik Planı İzleme ve Değerlendirme Süreci Toplantısı yapıldı. Enstitü Müdürü Prof. Dr. Aslıhan Tüfekci, Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Öner Barut, Öğr. Gör. Dr. Zeynep Bumin Süzen, Öğr. Gör. Dr. Nadircan Dağlı, Strateji Geliştirme Daire Başkanı Emre Çakır, Enstitü Sekreteri Abdullah Açık yer aldı. Toplantıda, enstitünün mevcut durumu değerlendirilerek, geleceğe yönelik fikir alışverişleri de gerçekleştirildi.
Toplantıda Öğr. Gör. Dr. Zeynep Bumin Süzen ve Emre Çakır, stratejik plan izleme ve değerlendirme çalışmalarının önemi ve yöntemi hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Birim stratejik planlarının altı aylık sürelerde izlenmesinin planların yılsonu gerçekleşmelerini güvence altına almak üzere gerekli tedbir ve faaliyetlerin planlanması için büyük önem arz ettiğini belirtilen Dr. Zeynep Bumin Süzen, bu kapsamda birimlerde performans göstergesi ve hedef gerçekleşmelerinin hesaplanma yöntemi ve hedefler düzeyinde değerlendirmeler yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlarla ilgili bilgi verdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.