Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesi Anıtkabir’i ziyaret etti. Ziyarette, Dekan Prof. Dr. Kahraman Güngör, Dekan Yardımcıları Doç. Dr. Gülsün Akay, Doç. Dr. Gamze Metin Gürsoy, Fakülte Sekreteri Cüneyt Kılıç, öğretim elemanları ve 2023-2024 Eğitim Öğretim Dönemi mezunları yer aldı.
Dekan Prof. Dr. Kahraman Güngör, mezunlar ve öğretim elemanları ile birlikte Atatürk’ün mozolesine çelenk bırakarak saygı duruşunda bulundu. Prof. Dr. Kahraman Güngör, törenin ardından Misak-ı Millî Kulesi'nde yer alan Anıtkabir Ziyaretçi Defteri’ni imzaladı.
Ziyaret toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.